Ruilen en Retourneren
Bij Kruidenland streven we ernaar om producten te leveren die volledig aan uw verwachtingen voldoen. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan horen we graag wat er niet bevalt.
Voor levensmiddelen accepteren wij alleen retourzendingen als de verpakking ongeopend is. U heeft het recht om producten te retourneren tot 14 dagen na ontvangst.
Retourzending aanmelden: Stuur een e-mail naar info@kruidenland.nl met vermelding van uw bestelnummer.
Garantievoorwaarden
Al onze producten vallen onder een garantieperiode die geldig is tot de houdbaarheidsdatum, tenzij anders vermeld in de productomschrijving. Naast deze garantie gelden ook de wettelijke bepalingen.
De geboden garantie doet geen afbreuk aan uw wettelijke rechten als consument.
Uitsluitingen van garantie:
- Schade veroorzaakt door vallen, stoten of andere externe oorzaken.
- Zonder factuur kunnen we niet vaststellen of het product bij ons is gekocht, en kunnen we geen garantie verlenen.
Tip: Bewaar uw factuur goed. Deze dient als garantiebewijs.
Voorwaarden voor Retourneren
Om producten te retourneren, moet u voldoen aan de volgende voorwaarden:
- Retourneer de producten binnen 14 dagen na ontvangst.
- De producten moeten ongebruikt, in de originele verpakking en degelijk verpakt zijn.
- Zorg ervoor dat de verpakking niet beschadigd is, vooral bij houdbare en hygiëneproducten.
- Beschadigde retourzendingen kunnen leiden tot een waardevermindering.
Belangrijke opmerkingen:
- Wij accepteren geen niet-aangemelde retourzendingen.
- Retourzendingen kunnen niet persoonlijk worden afgegeven, aangezien wij geen fysieke afhaallocatie hebben.
- De kosten van retourzendingen zijn voor eigen rekening, tenzij anders afgesproken met onze klantenservice.
Bestelling Ruilen
Producten ruilen is helaas niet mogelijk. U kunt een product retourneren volgens ons retourbeleid en de gewenste producten opnieuw bestellen in onze webshop.
Bestelling Annuleren
Wilt u uw bestelling annuleren? Dat kan, zolang deze nog niet is verwerkt in ons magazijn. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om kosteloos te annuleren.
Veelgestelde Vragen
Wat te doen bij een verkeerde bestelling?
Heeft u een verkeerde bestelling ontvangen? Onze excuses! Neem direct contact met ons op, zodat we het probleem snel kunnen oplossen.
Tip: Controleer altijd zorgvuldig uw gegevens tijdens het bestelproces.
Beschadigd product ontvangen?
Bij transport kan een product soms beschadigd raken. Controleer uw bestelling direct bij ontvangst en maak een duidelijke foto als het product beschadigd is. Neem vervolgens contact op met onze klantenservice.
Let op: Meld transportschade binnen 1 werkdag na ontvangst.
Klachten
Bij Kruidenland waarderen we uw feedback. Heeft u een klacht over onze producten, service of webshop? Laat het ons weten, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Contactgegevens voor klachten:
- E-mail: info@kruidenland.nl (onderwerp: klacht)
-
Postadres:
De Meente 5c
8121 EV Olst
KVK: 94805962
Wij nemen binnen 5 werkdagen contact met u op.