Klachtenpagina
Bij Kruidenland.nl doen wij er alles aan om jou de beste service en producten te bieden. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent. Heb je een klacht? Laat het ons weten, zodat we samen een oplossing kunnen vinden.
Hoe kun je een klacht indienen?
Je kunt je klacht op de volgende manieren aan ons doorgeven:
- Per e-mail: Stuur een e-mail naar info@kruidenland.nl met een duidelijke omschrijving van je klacht.
- Telefonisch: Bel ons op +31 6 10 20 36 30 (bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00).
-
Per post: Stuur je klacht naar:
Kruidenland.nl
De Meente 5c
8121 EV Olst
Wat kun je verwachten?
- Bevestiging van ontvangst: Je ontvangt binnen 14 dagen een ontvangstbevestiging van je klacht.
- Oplossing: Wij streven ernaar om je klacht binnen 14 dagen na ontvangst op te lossen. Als wij meer tijd nodig hebben, informeren wij je over de verwachte afhandeltermijn.
- Niet eens met de oplossing?: Kom je er met ons niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Webshop via Stichting Webshop Keurmerk.
Klacht indienen bij Stichting Webshop Keurmerk
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze indienen bij de onafhankelijke Geschillencommissie Webshop.
- Online klachtenformulier: Klachtenformulier Stichting Webshop Keurmerk
-
Adres Geschillencommissie Webshop:
Geschillencommissie Webshop
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
www.sgc.nl
Branchegarantie
Stichting Webshop Keurmerk staat garant voor de nakoming van bindende adviezen van de Geschillencommissie door aangesloten leden.
Vragen of feedback?
Heb je vragen over onze klachtenprocedure of wil je feedback geven? Neem gerust contact met ons op. We staan altijd voor je klaar om te helpen!